مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-05-19بين الملل

تحقیقات دادستانی نیویورک درباره ترامپ ماهیت کیفری پیدا کرد


سخنگوی دادستان کل ایالت نیویورک اعلام کرد تحقیقات در خصوص تخلفات مالی سازمان ترامپ که پیشتر ماهیت مدنی داشت، ماهیت کیفری یافته و از همکاری در این خصوص با تحقیقات دادستانی منطقه منهتن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سخنگوی دادستانی کل نیویورک اعلام کرد تحقیقات دادستان کل این ایالت درباره سازمان ترامپ، متعلق به رییس جمهور سابق آمریکا ماهیت کیفری پیدا کرده است.

فابین لوی سخنگوی لتیشیا جیمز دادستان کل نیویورک این مسئله را در ایمیلی که برای نشریه آمریکایی پالتیکو فرستاد، تایید و اعلام کرد: تحقیقات دیگر فقط ماهیت مدنی ندارد، ما در حال حاضر به طور فعال همراه با دادستان منطقه منهتن در حال تحقیق در خصوص سازمان ترامپ در ظرفیت کیفری هستیم.

در حال حاضر هیچ اظهارنظری دیگری در این خصوص نمی کنیم.

سازمان ترامپ، یک شرکت بزرگ خوشه ای متشکل از صدها شرکت مرتبط با او به دلیل اعلام نادرست ارزش دارایی ها و املاک برای دریافت مزایای مالیاتی است.

در ماه فوریه دیوان عالی آمریکا زمینه را فراهم کرد تا دادستان منهتن بتواند اظهارنامه مالیاتی هشت ساله ترامپ و سوابق مالی او را به عنوان بخشی از تحقیقات کیفری در زمینه کلاهبرداری مالیاتی، بیمه ای و بانکی فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیقات دادستانی نیویورک درباره ترامپ ماهیت کیفری پیدا کرد

تحقیقات دادستانی نیویورک درباره ترامپ ماهیت کیفری پیدا کرد