مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 07:452021-05-19اقتصادي

خیر گناوه ای 214 میلیون تومان به حوزه سلامت این شهرستان کمک کرد


سرپرست شبکه بهداشت و درمان گناوه از کمک مالی بیش از دو میلیارد و صد و چهل میلیون ریالی «عبدالرضا بهروزی»، خیر گناوه ای به حوزه سلامت شهرستان گناوه برای تأمین تجهیزات پزشکی خبر داد.

- ، عصمت حیدری در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بنا به نیاز بیش از پیش بخش های مختلف بهداشت و درمان شهرستان در روزهای سخت همه گیری کووید 19، با جلب حمایت خیّر نیکوکار گناوه ای و همراهی و همکاری امام جمعه محترم گناوه و بانک کشاورزی شعبه مرکزی گناوه، اعتبار مالی بخشی از تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی موردنیاز بیمارستان امیرالمؤمنین (ع)، آزمایشگاه مرکزی و مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان تأمین شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گناوه افزود: این تجهیزات درمانی شامل 4 دستگاه پمپ اینفیوژن برای بخش ICU بیمارستان امیرالمؤمنین (ع)، فلومتر اکسیژن و آداپتور هرکدام 20 دستگاه به منظور استفاده در بیمارستان امیرالمؤمنین (ع)، یک دستگاه میکروسکوپ برای استفاده در آزمایشگاه مرکزی و 10 عدد باتری دستگاه رادیولوژی مرکز خدمات جامع سلامت امام محمدباقر (ع) بندر ریگ است.

حیدری با اشاره به اهمیت تجهیزات پزشکی خریداری شده، تصریح کرد: اعتبار موردنیاز برای خرید این تجهیزات که بیش از دویست و چهارده میلیون تومان بود توسط خیّر نیک اندیش گناوه ای آقای عبدالرضا بهروزی تأمین شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیر گناوه ای 214 میلیون تومان به حوزه سلامت این شهرستان کمک کرد

خیر گناوه ای 214 میلیون تومان به حوزه سلامت این شهرستان کمک کرد