مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-19حوادث

3 مصدوم در پی سقوط وانت نیسان به دره 40 متری در کهگیلویه و بویراحمد


سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی استان کهگیلویه و بویراحمد از سقوط وانت نیسان به دره ای به عمق 40 متر خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی استان کهگیلویه و بویراحمد از سقوط وانت نیسان به دره ای به عمق 40 متر خبر داد.

جهانبخش وحدت نژاد در خصوص جزییات این حادثه رانندگی گفت: حدود ساعت یک بامداد امروز چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه 1400 ، طی تماس مردمی با اورژانس 115 دهدشت مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو وانت نیسان در کوه سیاه به سمت شهر لنده بلافاصله یک دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه قبل از رسیدن نیروهای اورژانس 115، سرنشینان وانت نیسان سایپا توسط افراد حاضر در صحنه رهاسازی شده بود، افزود: اقدامات درمانی و کمک های اولیه به مصدومین ارائه و با توجه به سه نفر مصدومی که حادثه داشت، آمبولانس اورژانس 115 شهر سوق نیز به محل اعزام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از مصدومین در ادامه راه تحویل پایگاه اورژانس 115 سوق داده شد و هر سه مصدوم که یک کودک 4 ساله، پدر 50 ساله و مادر 40 ساله بودند، به درمانگاه شهر لنده انتقال و از درمانگاه جهت ادامه بررسی های بیشتر به بیمارستان امام خم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 مصدوم در پی سقوط وانت نیسان به دره 40 متری در کهگیلویه و بویراحمد

3 مصدوم در پی سقوط وانت نیسان به دره 40 متری در کهگیلویه و بویراحمد