مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-19سياسي

هیات نظارت پرونده کاندیداهای شوراها را به دقت بررسی کند


نماینده فریدن در مجلس تاکید کرد که اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراها پرونده های کاندیداهای شوراها را به دقت بررسی کنند تا خدای نکرده حقوق افراد تضییع نشده و خدشه ای بر مشارکت مردم عزیز وارد نشود.

- نماینده فریدن در مجلس تاکید کرد که اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراها پرونده های کاندیداهای شوراها را به دقت بررسی کنند تا خدای نکرده حقوق افراد تضییع نشده و خدشه ای بر مشارکت مردم عزیز وارد نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین محمدصالحی دارانی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز(چهارشنبه) با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین گفت: ستاره حلبی آمریکا کم کم در سینه جهان فروغ خود را از دست می دهد و این کلانتر جهان غرب آماده بازنشستگی و برکناری است.

شایسته نیست در دوران افول گاوچرانان کاخ سفید از سروری و کدخدایی آنها دم بزنیم.

وی ادامه داد: اقتدار روزافزون نظام جمهوری اسلامی به ما امید می دهد در برابر دشمنان استقامت کنیم و خود را در برابر استکبارگران محدود نکنیم، تاکید مجلس انقلابی همان فرموده مقام معظم رهبری در آغاز سال 1400 است که مذاکرات ایران مشروط بر رفع تمامی تحریم ها از سوی غرب و راستی آزمایی است، مومن دو بار از یک سوراخ گزیده نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات نظارت پرونده کاندیداهای شوراها را به دقت بررسی کند

هیات نظارت پرونده کاندیداهای شوراها را به دقت بررسی کند