مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 08:152021-05-19دانش

همایش ملی معماری و شهرسازی در اردبیل برگزار شد


به همت دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اولین همایش ملی معماری و شهرسازی اردبیل با نام از گذشته تا آینده در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد.

- ایسنا/اردبیل به همت دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اولین همایش ملی معماری و شهرسازی اردبیل با نام از گذشته تا آینده در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد.

در این همایش رییس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اظهار کرد: اردبیل به قدمت و هویت تاریخی خود در حوزه های مختلف می بالد و در بخش معماری نیز آثار گرانبهایی را از دوره های مختلف تاریخی در این شهر شاهد هستیم.

رسولی وجود سنگ نوشته ها و دیواره های کهن را در اردبیل با معماری اصیل و بومی یادآور شد و تصریح کرد: ضرورت دارد این گنجینه ارزشمند به خوبی تبیین شده و برای نسل های آینده به عنوان یک میراث هویتی به یادگار بماند.

وی رویکرد دانشگاه آزاد را کمک به توسعه و تقویت هنر، حمایت از هنرمندان و صاحبان ذوق و فن دانست و گفت: در قالب این همایش سعی کردیم با دعوت از متخصصان در بخش معماری و شهرسازی به رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت شهرسازی در اردبیل کمک کنیم تا کاستی ها از بین رفته و نقاط جذاب مورد توجه قرار گیرد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل افزود: در گذر از مراحل تاریخی، اردبیل توانسته هویت و اصالت خود را حفظ کند و جوانان متخصص امروز سعی می کنند در قالب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی معماری و شهرسازی در اردبیل برگزار شد

همایش ملی معماری و شهرسازی در اردبیل برگزار شد