مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 08:202021-05-19اقتصادي

افزایش 35درصدی نرخ کرایه تاکسی اتوبوس و تاکسی تلفنی های کرمانشاه


مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه از افزایش 35 درصدی نرخ کرایه تاکسی اتوبوس و تاکسی تلفنی های کرمانشاه خبر داد.

- با اشاره به افزایش میانگین 35 درصدی نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس در شهر کرمانشاه اظهار کرد: لایحه افزایش نرخ کرایه تاکسی، اتوبوس و آژانس های تاکسی تلفنی زیر پوشش سازمان حمل و نقل مسافر این شهر نسبتاً بر اساس میزان تورم و کارشناسی شده تدوین شد.

وی با بیان اینکه نرخ های کرایه پس از تصویب شورای اسلامی شهر و تأیید فرمانداری کرمانشاه لازم الاجرا است، افزود: نرخ های جدید کرایه تاکسی، اتوبوس و آژانس های تاکسی تلفنی از امروز چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه اعمال می شود و رانندگان ملزم به رعایت نرخ های اعلام شده از سوی این سازمان هستند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه گفت: برای آگاهی شهروندان و رانندگان از افزایش نرخ کرایه مصوب در مسیرهای مختلف تا قبل از تهیه و چاپ برچسب نرخ کرایه، کپی نرخ نامه در اختیار رانندگان قرار می گیرد که به محض آماده شدن، برچسب ها بر روی شیشه جلو تاکسی ها و داخل اتوبوس ها در معرض دید شهروندان نصب می شود.

شهبازی با بیان اینکه تلفن گویای شبانه روزی 133 سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه همواره آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات همشهریان کرمانشاهی است، تصریح کرد: رانندگان حمل و نقل عمومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 35درصدی نرخ کرایه تاکسی اتوبوس و تاکسی تلفنی های کرمانشاه

افزایش 35درصدی نرخ کرایه تاکسی اتوبوس و تاکسی تلفنی های کرمانشاه