مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 09:002021-05-19ورزشي

فرهادی زاد: خانه های ورزش روستایی محل امنی برای ورزش بانوان است


دومین نشست شورای راهبردی فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی با حضور معاون توسعه ورزش بانوان، رییس فدراسیون و روسای مناطق شش گانه برگزار شد.

- دومین نشست شورای راهبردی فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی با حضور معاون توسعه ورزش بانوان، رییس فدراسیون و روسای مناطق شش گانه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی؛ معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در دومین نشست شورای راهبردی فدراسیون ورزش روستایی گفت: باید قدر جامعه ورزش روستایی و عشایری کشور را بدانیم و برای پیشرفت این قشر کارهای بزرگ و حمایت لازم را انجام دهیم.

وی در ادامه از طرح سنجش ساختار قامتی زنان به عنوان یکی از اقدامات موثر در راستای سلامتی بانوان یاد کرد و افزود: خوشبختانه امروز شاهد روند اجرای مطلوب این طرح در سایر استان ها هستیم ولی معقتدیم برای اینکه طرح سنجش ساختار قامتی بانوان بتواند تاثیرات خود را داشته باشد، باید شیوه های مناسبی را در اجرای این طرح اتخاذ کنیم چرا که طرح سنجش بایستی عاقبت داشته باشد.

مهین فرهادی زاد پیرامون خانه های ورزشخانه های ورزش روستایی نیز افزود: خانه های ورزش روستایی محل امنی برای فعالیت ورزش روستایی به خصوص بانوان است و برنامه دیگر ما در طرح سنجش ساختا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهادی زاد: خانه های ورزش روستایی محل امنی برای ورزش بانوان است

فرهادی زاد: خانه های ورزش روستایی محل امنی برای ورزش بانوان است