مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-05-19سياسي

مشارکت سازمان اوقاف برای تقویت اقتصاد خراسان شمالی


استاندار خراسان شمالی و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در جلسه ای برای مشارکت این سازمان در طرح های اقتصادی و تأمین نداشته های استان به گفت و گو نشستند.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در جلسه ای برای مشارکت این سازمان در طرح های اقتصادی و تأمین نداشته های استان به گفت و گو نشستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در جلسه پیگیری مصوبات سفر به خراسان شمالی با حضور استاندار از مشارکت برای تقویت حوزه اقتصادی استان خراسان شمالی خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی اظهار کرد: خواستار مشارکت برای تقویت حوزه اقتصادی خراسان شمالی هستیم و در این زمینه از پتانسیل های سازمان اوقاف در استان استفاده می کنیم.

وی با اشاره به پروژه توسعه مجموعه مفخم گفت: طرح توسعه مفخم، پروژه مهمی است که باید در مرکز خراسان شمالی اجرا شود و همکاری لازم برای استفاده از بخش های وقفی وجود دارد که در نهایت به سود مردم و وقف خواهد بود.

موافقت با جابجایی بیمارستان امام رضا (ع) حجت الاسلام خاموشی به بیمارستان امام رضا (ع) که در محدوده وقفی قرار گرفته است نیز اشاره کرد و افزود: موافق جابجایی این بیمارستان هستیم اما بخشی از تصمیم در اختیار وزارت بهداشت است که سعی خودم را می کنم تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت سازمان اوقاف برای تقویت اقتصاد خراسان شمالی

مشارکت سازمان اوقاف برای تقویت اقتصاد خراسان شمالی