مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-05-19سياسي

معرفی فولاد مبارکه هوشمند در سطح جهانی تا افق 1404


معاون تکنولوژی فولاد مبارکه اصفهان گفت: طرح تحول دیجیتال به عنوان بزرگترین مسیر حرکتی فولاد مبارکه تا افق 1404 از سال گذشته در شرکت فولاد مبارکه ایجاد شد که هدف این طرح معرفی فولاد مبارکه هوشمند در سطح جهانی برای افق 1404 است.

- سید مهدی نقوی امروز (چهارشنبه-29 اردیبهشت ماه) در آیین افتتاحیه پنجمین کنفرانس بین المللی اینترنت اشیاء و کاربردها که به صورت برخط در دانشگاه اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: طرح تحول دیجیتال به عنوان بزرگترین مسیر حرکتی فولاد مبارکه تا افق 1404 از سال گذشته در شرکت فولاد مبارکه ایجاد شده که برمبنای آن استفاده از تمام پتانسیل ها و توانمندی ها ی این حوزه تعریف شد.

وی هدف این طرح را معرفی فولاد مبارکه هوشمند در سطح جهانی برای افق 1404 دانست و افزود: امیدواریم بتوانیم عضو باشگاه فانوس دریایی شویم.

معاون تکنولوژی فولاد مبارکه اصفهان، با تاکید براینکه آینده دنیا استفاده از این مفاهیم است، تصریح کرد: خوشبختانه خیلی از غافله دنیا در این حوزه عقب نیستیم.

فولاد مبارکه تصمیم گرفت در این راه گام بردارد و در تمام حوزه ها استفاده از این فناوری را لازم می دانیم.

نقوی به شاخص های کلیدی باشگاه فانوس دریایی اشاره و اظهار کرد: شامل بهره وری، چابکی و سفرش سازی است که در هر سه حوزه نقش اینترنت اشیا، کاربردی است که با استفاده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی فولاد مبارکه هوشمند در سطح جهانی تا افق 1404

معرفی فولاد مبارکه هوشمند در سطح جهانی تا افق 1404