مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 09:202021-05-19سياسي

موزه های اردبیل رتبه اول ایکوم را کسب کردند


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: موزه های وابسته و غیروابسته استان اردبیل براساس اعلام شورای بین المللی موزه ها(ایکوم) رتبه اول را کسب کردند.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: موزه های وابسته و غیروابسته استان اردبیل براساس اعلام شورای بین المللی موزه ها(ایکوم) رتبه اول را کسب کردند.

نادر فلاحی با بیان این مطلب اظهار کرد: در شورای بین المللی موزه ها که در گرامیداشت روز جهانی موزه انجام شد، موزه های استان اردبیل اعم از وابسته و غیروابسته در 12 شاخص رتبه اول را از سوی ایکوم به خود اختصاص دادند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل مهمترین موزه استان را که حائز رتبه های برتر شد موزه شیخ صفی ادین اردبیلی عنوان کرد و گفت: این موزه در شاخص های حفاظت و نگهداری، خلاقیت و نوآوری، گسترش و توسعه و اعمال استانداردهای فنی و معرفی و فعالیت در فضای مجازی حائز رتبه های برتر شد.

وی افزود: موزه شهرداری اردبیل در چهار شاخصه و موزه تاریخ علوم نیز در چهار شاخصه حائز رتبه شدند که در مجموع استان اردبیل براساس اعلام و ارزیابی ایکوم توانست رتبه نخست را به خود اختصاص دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه های اردبیل رتبه اول ایکوم را کسب کردند

موزه های اردبیل رتبه اول ایکوم را کسب کردند