مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 09:302021-05-19سياسي

پیروان ادیان توحیدی اجازه تعدی از اصول اخلاقی را به مستکبران ندهند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان گفت: پیروان ادیان توحیدی با تکیه بر یکتاپرستی و مسائل دینی مشترک اجازه تعدی از اصول اخلاقی را به مستکبران عالم ندهند.

- ، حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی ظهر چهارشنبه در آیین تجلیل از برگزیدگان نخستین جشنواره ملی عکس ادیان توحیدی در اصفهان، اظهار داشت: تفاوت بارزی که در ایران اسلامی شاهد هستیم این است که پیروان ادیان توحیدی از قرن ها پیش در کنار یکدیگر با مسالمت و صلح زندگی می کنند و اصفهان نماد بارزی از این صلح جویی ادیان توحیدی است.

وی با بیان اینکه زندگی مسالمت آمیز ادیان الهی در کنار هم و مشارکت آنها در پیشرفت مصالح اجتماعی می تواند الگوی دیگر کشورهای دنیا باشد، ابراز داشت: این مشارکت و همراهی به نوعی است که حتی در اصفهان مرکزی به نام صفاخانه داشته ایم که محل تبادل اندیشه و مناظره میان پیروان ادیان بوده است و در سال های گذشته تلاش هایی برای احیای این مرکز نیز انجام شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان با اشاره به اینکه هدف بعثت همه پیامبران الهی مشترک و در راستای دعوت به یکتاپرستی و رسیدن به درجات تعالی انسانی بوده است، ابراز داشت: بر مبنای همین اشتراک در اعتقاد به پروردگار یکتا است که همه ادیان با احترام به عقاید دینی یکدیگر به شکل مسالمت آمیز سال های مدیدی است که در کنار هم هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروان ادیان توحیدی اجازه تعدی از اصول اخلاقی را به مستکبران ندهند

پیروان ادیان توحیدی اجازه تعدی از اصول اخلاقی را به مستکبران ندهند