مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 09:352021-05-19اقتصادي

شرکت 31 پارک علم وفناوری سیستان وبلوچستان در فستیوال بین المللی صنایع خلاق ایران


رییس پارک علم و فناوری سیستان وبلوچستان از برگزاری اولین فستیوال بین المللی صنایع خلاق ایران با حضور فعال 31 شرکت خلاق این پارک خبر داد.

- محمدنبی شهیکی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: این برنامه برای نخستین بار در این سطح و توسط سازمان توسعه صنعتی ملل متحد(یونیدو) در حال برگزاری است که از استان سیستان وبلوچستان نیز 31 نفر به نمایندگی از شرکت های فعال پارک علم و فناوری استان در این دوره شرکت دارند.

وی افزود: بر اساس رایزنی های صورت گرفته مقرر شد تا 31 شرکت که از طریق پارک علم وفناوری سیستان وبلوچستان معرفی شده اند به صورت رایگان در این جشنواره شرکت داشته باشند که هدف از آن در ابتدا ارائه آموزش های عمومی و تخصصی جهت بازاریابی و ورود به بازارهای جهانی است و در ادامه نیز این شرکت ها می توانند نسبت به فروش گسترده تولیدات خود در سطح بین المللی اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این فستیوال که به صورت مجازی آغاز شده 5 دوره آموزشی ارائه می شود که سرفصل دوره ها شامل برندینگ، پکیجینگ، دیجیتال مارکتینگ، soft Skills و new designing است.

شهیکی با اشاره به اینکه سیستان وبلوچستان تنها استان کشور است که با این ظرفیت بالای در فستیوال شرکت کرده افزود: پس از اتمام دوره و اخذ گواهینامه بین المللی، امکان حضور جدی تر در بازار بین الملل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 31 پارک علم وفناوری سیستان وبلوچستان در فستیوال بین المللی صنایع خلاق ایران

شرکت 31 پارک علم وفناوری سیستان وبلوچستان در فستیوال بین المللی صنایع خلاق ایران