مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 09:402021-05-19اقتصادي

تعطیلی عید فطر عامل کاهش عرضه مرغ/مشکل رفع شد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی گفت:در چند روز گذشته برخی عوامل از جمله تعطیلی عیدفطر سبب کاهش عرضه مرغ شده بود که با تلاش های صورت گرفته شرایط بهتر شده و قطعا تا پایان هفته نیز بهتر خواهد شد.

- ایسنا/مرکزی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی گفت:در چند روز گذشته برخی عوامل از جمله تعطیلی عیدفطر سبب کاهش عرضه مرغ شده بود که با تلاش های صورت گرفته شرایط بهتر شده و قطعا تا پایان هفته نیز بهتر خواهد شد.

سعید فرخی در گفت و گو با ایسنا در خصوص وضعیت توزیع مرغ اظهار کرد: در چند روز گذشته بواسطه برخی مسائل از جمله تعطیلی عید فطر و میزان مرغ موجود در مرغداری، با کاهش عرضه مرغ در استان مواجه شدیم.

وی افزود: اما با تلاش های صورت گرفته، روز گذشته 114 تن مرغ در استان کشتار و قطعا امروز عرضه شده است، تمام اقدامات لازم در حال پیگیری است که مشکلی در این خصوص ایجاد نشود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی تصریح کرد: با توجه به وضعیت تولید مرغ و کمبود عرضه در کشور به دلایل مختلف، بعضا ممکن است در شرایطی مرغداری های استان امکان تامین نیاز معمول را نداشته باشد.

فرخی اضافه کرد: در چند روز گذشته نیز در استان تقاضای زیادی در بازار نبود، اما در مجموع با تلاش جهادکشاورزی و صنعت و معدن استان با رسیدن به آخر هفته شرایط بهتر خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی عید فطر عامل کاهش عرضه مرغ/مشکل رفع شد

تعطیلی عید فطر عامل کاهش عرضه مرغ/مشکل رفع شد