مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-05-19پزشكي

تزریق واکسن کرونا به پیرترین مرد کهگیلویه و بویراحمد


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران گفت: مسن ترین فرد در کهگیلویه و بویراحمد با مراجعه به یکی از مراکز واکسیناسیون این شهرستان واکسن کرونا دریافت کرد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران گفت: مسن ترین فرد در کهگیلویه و بویراحمد با مراجعه به یکی از مراکز واکسیناسیون این شهرستان واکسن کرونا دریافت کرد.

آرین غلامیان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: سالمند 115 ساله ای با مراجعه به یکی از مراکز واکسیناسیون این شهرستان به عنوان کهنسال ترین مرد شهرستان واکسن کرونا دریافت کرد.

وی اظهارکرد: آقای سید عوض حسینی متولد سال 1285 است که وضعیت جسمانی وی قبل از واکسن کرونا مساعد بود و هم اکنون نیز هیچ شواهدی مبنی بر نگرانی از واکسن مشاهده نشده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران خاطرنشان کرد: یک هزار و 815 سالمند بالای 80 سال و یک هزار و 116 نفر در رده سنی 75 تا 80 سال در این شهرستان وجود دارد.

غلامیان با اعلام اینکه واکسیناسیون عمومی در گچساران از نیمه اول اردیبهشت شروع شده است، تصریح کرد: تاکنون 75 درصد جامعه هدف واکسن خود را دریافت کرده اند.

وی بیان کرد: سالمندان بالای 80 سال این شهرستان کامل واکسن کرونا تزیرق شد و از دیروز سه شنبه 28 اردیبهشت ماه کار واکسیناسیون افراد 75 سال تا 80 سال این شهرستان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق واکسن کرونا به پیرترین مرد کهگیلویه و بویراحمد

تزریق واکسن کرونا به پیرترین مرد کهگیلویه و بویراحمد