مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-05-19اجتماعي

رفع مشکل آموزش مجازی صد دانش آموز منطقه محروم باقرخان بجنورد به همت امام محله


امام محله منطقه باقرخان بجنورد در قالب پویش محله همدل، مشکل اینترنت این منطقه را برطرف و امکانات استفاده از گوشی هوشمند را برای یکصد دانش آموز مهیا کرد.

- ایسنا/خراسان شمالی امام محله منطقه باقرخان بجنورد در قالب پویش محله همدل، مشکل اینترنت این منطقه را برطرف و امکانات استفاده از گوشی هوشمند را برای یکصد دانش آموز مهیا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام طاهری فر، روحانی مستقر و مدیر پایگاه فرهنگی اجتماعی منطقه باقرخان از توابع شهرستان بجنورد، با اشاره به مشکل عدم آنتن دهی اینترنت در این منطقه، اظهار کرد: پس از شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس، دانش آموزان این منطقه با مشکل اینترنت و خرید تبلت و گوشی هوشمند مواجه شدند که با به میدان آوردن خیرین و مسئولان منطقه، مشکل آموزش آنلاین یکصد دانش آموز و آنتن دهی اینترنت این منطقه محروم برطرف شد.

وی افزود: با آغاز طرح مهرواره محله همدل، با همراهی کارشناسان و افراد مؤثر، مسائل و مشکلات محله بر اساس اولویت مشخص و با همکاری مسئولان ذی ربط و خیرین و اقدامات لازم برای رفع مشکلات و معضلات انجام شد.

حجت الاسلام طاهری فر تصریح کرد: عدم آنتن دهی اینترنت؛ از مشکلات منطقه به شمارمی رود که از اولویت بیشتری برخوردار بود و مردم منطقه از آن رنج می بردند لازم به یادآوری است که این مشکل موجب تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل آموزش مجازی صد دانش آموز منطقه محروم باقرخان بجنورد به همت امام محله

رفع مشکل آموزش مجازی صد دانش آموز منطقه محروم باقرخان بجنورد به همت امام محله