مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-05-19بين الملل

آنکارا: آمریکا به جای اتهام زنی، حملات اسراییل علیه غیرنظامیان را متوقف کند


پس از اتهام زنی وزارت خارجه آمریکا به رییس جمهور ترکیه درباره بیان اظهارات «یهودستیزانه»،آنکارا در پاسخ ضمن رد این اتهامات گفت: «نباید از مفهوم یهودستیزی برای معاف کردن اسراییل از انتقادات در قبال سیاست های پاکسازی نژادی و دینی سوءاستفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ، وزارت خارجه ترکیه در این خصوص اعلام کرد: تمام اتهام های وزارت خارجه آمریکا علیه [رجب طیب] اردوغان رییس جمهور [ترکیه] درباره یهودستیزی را رد می کنیم .

وزارت خارجه ترکیه در ادامه گفت: از دولت آمریکا می خواهیم به جای مطرح کردن اتهامات بی اساس علیه سران ما، برای متوقف کردن حملات اسراییل علیه غیرنظامیان [فلسطینی] تلاش کند .

آنکارا اضافه کرد: نباید از مفهوم یهودستیزی برای معاف کردن اسراییل از انتقادات در قبال سیاست های پاکسازی نژادی، دینی و فرهنگی که [تل آویو] دست به انجام آن می زند، سوءاستفاده کرد .

در عین حال، روز گذشته نیز وزارت خارجه ترکیه از احضار سفیر این کشور به وزارت خارجه اتریش به دنبال سخنان ضدصهیونیستی رییس جمهور ترکیه و انتقاد از اهتزاز پرچم صهیونیست ها بر ساختمان های دولتی اتریش خبر داده بود.

بیانیه وزارت امور خارجه ترکیه در حالی علیه واشنگتن صادر شده است که ارتش رژیم صهیونیستی برای دهمین روز متوالی همچنان به تجاوزهای خود علیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنکارا: آمریکا به جای اتهام زنی، حملات اسراییل علیه غیرنظامیان را متوقف کند

آنکارا: آمریکا به جای اتهام زنی، حملات اسراییل علیه غیرنظامیان را متوقف کند