مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 10:102021-05-19فرهنگي

جنجال سیاست و جنسیت در «دیوارکش»/ آن ها که حاضر به گفتگو نشدند


سید محمدمهدی دزفولی تهیه کننده «دیوارکش» بیان کرد که این اثر یک کار تبیینی برای جامعه است که تلاش کرده به موضوعی خیلی پررنگ و اثرگذار در جامعه بپردازد که خیلی کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

- ، شب گذشته 28 اردیبهشت ماه با حضور عوامل مستند دیوارکش از این مستند در حوزه هنری استان قزوین رونمایی شد.

سپس نشست نقد و بررسی این مستند با حضور 2 تن از عوامل سازنده یعنی محسن آقایی به عنوان کارگردان و سید محمدمهدی دزفولی به عنوان تهیه کننده این اثر برگزار شد.

در ابتدای این نشست محسن آقایی گفت: در همان ابتدای کار باید بگویم که ایکسونامی 2 هنوز ساخته نشده ولی قول ساخته شدن هرچه زودتر آن را خواهم داد.

اما اینکه چرا من به سراغ چنین موضوعاتی برای مستندسازی رفتم بیشتر دغدغه و علاقه شخصی من بوده و اینکه همیشه برایم سوال بوده که چطور امر جنسی آنقدر در عرصه سیاست و قدرت اثرگذار است.

وی افزود: در همین جا باید بگویم که ایکسونامی 1 دیده نشد چون مقارن شد با اتفاقات گرانی بنزین و حوادث پس از آن، از جمله قطعی اینترنت که همه اینها دست به دست هم داد تا این مستند قربانی شود اما علت اینکه حالا تلاش شد تا ایکسونامی 3 روی پرده نمایش برود، این بود که الان ایام انتخابات را داریم و بهترین زمان برای شنیده و دیده شدن اثری با این محتواست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجال سیاست و جنسیت در «دیوارکش»/ آن ها که حاضر به گفتگو نشدند

جنجال سیاست و جنسیت در «دیوارکش»/ آن ها که حاضر به گفتگو نشدند