مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 10:152021-05-19حوادث

حذف قرار ارفاقی برای مجرمان جرایم سنگین در البرز


کرج _ رییس کل دادگستری البرز از حذف قرار ارفاقی برای مجرمین دارای جرائم سنگین در این استان خبر داد.

- ، حسین فاضلی هریکندی ظهر چهارشنبه در بازدید از نمایشگاه کشفیات پلیس استان البرز اظهار کرد: در نیمه دوم سال 1399 ضمن امضای تفاهم نامه با پلیس البرز کار مشترکی را آغاز کردیم.

وی از جمله مهم ترین مأموریت های قرارگاه مبارزه با جرایم خاص را در خصوص برخورد با انواع سرقت با اولویت سرقت های به عنف، منازل و خودرو عنوان کرد.

رییس کل دادگستری البرز ادامه داد: اقداماتی که توسط قرارگاه پیگیری شد طرح های اجتماعی بود که با همکاری پلیس به مرحله اجرا رسید و مقدمه آن انجام کارهای اطلاعاتی و فنی بود که در طرح و قالب های مختلف اجرا شد و امروز یکی از این طرح ها را که در خصوص دستگیری مجرمین است، شاهد هستیم.

وی در خصوص مهم ترین اقدام این قرارگاه بیان کرد: مهم ترین اقدامی که در این قرارگاه صورت گرفت به این صورت بود که متهمین این قرارگاه را از ابتدا رصد کردیم و پس از دستگیری توسط پلیس بنا بر نوع جرمی که مرتکب شدند در دادسرای شماره یک و 2 بررسی و به اتهامات ایشان رسیدگی می شود.

فاضلی هریکندی با اشاره به منویات ریاست قوه قضاییه تصریح کرد: یکی از اقداماتی که از سال گذشته شروع کردیم و با منویات ریاست قوه قضاییه، ارفاقات قانونی برای زندانیان، به طور ویژه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف قرار ارفاقی برای مجرمان جرایم سنگین در البرز

حذف قرار ارفاقی برای مجرمان جرایم سنگین در البرز