مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 10:152021-05-19سياسي

اژه ای: کاندیداها قانون عدم استفاده از بیت المال را به طور دقیق رعایت کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام غلام حسین محسنی اژه ای ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه روسای کل سابق و جدید دادگستری کل استان اردبیل که در سالن جلسات ولایت اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: تمامی نامزدهای انتخاباتی و ستادهای تبلیغاتی آن ها باید نسبت به رعایت دقیق قوانین انتخاباتی اهتمام بیشتری داشته باشند و در صورت بروز هر گونه تخلفی از طرف هر یک از نامزدهای انتخاباتی برخورد قانونی و بدون اغماض انجام خواهد گرفت.

وی افزود: بحث انتخابات یکی از مهم ترین رویدادهای پیش روی کشور بوده و در چنین شرایطی دشمنانی که تا به امروز تمام تلاش خود را برای تضعیف قدرت کشورمان انجام داده اند، فعالیت های خود را تشدید کرده و به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود هستند.

معاون اول قوه قضاییه بیان کرد: البته همواره مردم فهیم، ولایتمدار و آگاه ایران اسلامی با تدبیر و بینش بالا نقشه های دشمنان را برهم زده اند و این بار نیز با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای درس مهم و بزرگی به دشمنان کشور خواهند داد.

کاندیداها قانون عدم استفاده از بیت المال را به طور دقیق رعایت بکنند وی تصریح کرد: در حال حاضر تلاش دشمنان به مایوس کردن ملت شریف ایران از شرکت در انتخابات بوده و از این رو حضور در پای صندوق های رای یک احساس ملی و شرعی است که بدون شک مردم مومن،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اژه ای: کاندیداها قانون عدم استفاده از بیت المال را به طور دقیق رعایت کنند

اژه ای: کاندیداها قانون عدم استفاده از بیت المال را به طور دقیق رعایت کنند