مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 10:402021-05-19سياسي

خاطره مهم رفیقدوست از اهمیت رأی مردم برای امام/ دولت باید از مردم عذرخواهی کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی در دومین قسمت از ویژه برنامه انتخاباتی شبکه پنج سیما با عنوان مجری ، نقاط ضعف و قوت دومین انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی و دلایل استقبال مردم از این انتخابات علی رغم شرایط سیاسی و اجتماعی آن دوران با حضور محسن رفیقدوست از موسسان .

- مهمان برنامه مجری گفت: روزی خدمت حضرت امام عرض کردم دلیل حمایت شما از بنی صدر چیست؟ ایشان فرمودند برای من بنی صدر مهم نیست؛ برای من آن یازده میلیونی مهم هستند که به او رأی دادند.

اگر روزی احساس کردم که مردم رأی خود را از او پس گرفته اند هر چه به او داده ام پس می گیرم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی در دومین قسمت از ویژه برنامه انتخاباتی شبکه پنج سیما با عنوان مجری ، نقاط ضعف و قوت دومین انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی و دلایل استقبال مردم از این انتخابات علی رغم شرایط سیاسی و اجتماعی آن دوران با حضور محسن رفیقدوست از موسسان سپاه پاسداران انقلال اسلامی، مرتضی نبوی از وزرای سابق و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، محسن رهامی نماینده دور اول و دوم مجلس شورای اسلامی و منوچهر متکی وزیر پیشین امور خارجه مورد بررسی قرار گرفت.

حمیدرضا آصفی کارشناس و مجری این برنامه با اشاره ای به شرایط برگزاری انتخابات دوم ریاست جمهوری اظهار داشت: عزل بنی صدر و رأی مجلس به عدم کفایت سیاسی او به انتخابات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطره مهم رفیقدوست از اهمیت رأی مردم برای امام/ دولت باید از مردم عذرخواهی کند

خاطره مهم رفیقدوست از اهمیت رأی مردم برای امام/ دولت باید از مردم عذرخواهی کند