مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 10:452021-05-19ورزشي

مسابقات بین المللی تنیس شیراز با حضور 6 کشور


مسابقات بین المللی تنیس شیراز در حالی به روز پنجم رسید که به دلیل ناهماهنگی ها و نبود برنامه ریزی منسجم، اطلاع رسانی صحیح و پوشش خبری و تصویری از این رقابت ها به شکل مناسب فراهم نشده است.

- ایسنا/فارس مسابقات بین المللی تنیس شیراز در حالی به روز پنجم رسید که به دلیل ناهماهنگی ها و نبود برنامه ریزی منسجم، اطلاع رسانی صحیح و پوشش خبری و تصویری از این رقابت ها به شکل مناسب فراهم نشده است.

مسابقات بین المللی تنیس جوانان درجه 4، که از جمعه 24 اردیبهشت در شیراز آغاز شده است و تا روز شنبه اول خرداد ادامه خواهد داشت، به دلیل فراهم نشدن امکان حضور خبرنگاران و عکاسان خبری، کمترین میزان بازخورد رسانه ای را داشته است.

رییس هیئت تنیس استان فارس در گفت و گو با ایسنا، گفت: این رقابت ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با نظارت فدراسیون پزشکی ورزشی با حضور 112 ورزشکار برگزار می شود.

کاظم چابک با یادآوری اینکه تور جهانی تنیس زیر 18 سال برای نخستین بار در ایران برگزار می شود، سطح این دوره را بسیار بالا توصیف و اضافه کرد: در روزهای ابتدایی و دور مقدماتی مسابقات، تنها شرکت کنندگان داخلی حضور داستند و از روز دوشنبه، تنیسورهای خارجی نیز اضافه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات بین المللی تنیس شیراز با حضور 6 کشور

مسابقات بین المللی تنیس شیراز با حضور 6 کشور