مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 10:452021-05-19سياسي

تخریب قبور ائمه (ع) در بقیع لکه ننگی بر پیشانی جریان تکفیری است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، تخریب قبور ائمه (ع) در بقیع را محصول اندیشه های تکفیری وجریان وهابیت دانست و گفت: این جنایت لکه ننگی بر پیشانی جریان تکفیری است.

- ، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری بعدازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه (ع) دربقیع، گفت: تخریب قبرستان بقیع و قبور ائمه (ع) پرده از جنایت های جریان تکفیری و وهابیت برداشت و ماهیت این جریان انحرافی را در دنیای اسلام معرفی کرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن هشت شوال سالروز جنایت تخریب قبور ائمه (ع) در بقیع و با اشاره به این جنایت بزرگ تاریخ اسلام توسط گروه های تکفیری و جریان وهابیت، اظهار داشت: تخریب قبور اهل بیت (ع) در بقیع سند تاریخی و روشن جریان های تکفیری و به ویژه محصول تفکرات انحرافی جریان وهابیت است.

وی در ادامه با اشاره به این جنایت هولناک توسط وهابیت، افزود: اندیشه های غیر عقلایی و غیر منطقی جریان های تکفیری و وهابیت محصول اندیشه های اسلام آمریکایی است و ابزاری برای جریان های استعماری و استکباری تا بوسیله آن ملت های مسلمان را از اندیشه های تمدن ساز اسلام ناب و معارف اهل بیت (ع) دور و منحرف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب قبور ائمه (ع) در بقیع لکه ننگی بر پیشانی جریان تکفیری است

تخریب قبور ائمه (ع) در بقیع لکه ننگی بر پیشانی جریان تکفیری است