مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 11:052021-05-19بين الملل

ترامپ ممانعت از تشکیل کمیسیون بررسی حمله به کنگره را خواستار شد


رییس جمهور سابق آمریکا از جمهوری خواهان کنگره درخواست کرد مانع از تصویب طرح تشکیل کمیسیون تحقیق درباره حمله به کنگره شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا روز چهارشنبه از جمهوری خواهان کنگره درخواست کرد مانع از تشکیل کمیسیون بررسی حمله به کنگره در تاریخ ششم ژانویه سال جاری میلادی شوند.

به نوشته روزنامه تشکیل شد، از سوی کمیته مقررات مجلس نمایندگان آمریکا معرفی شده و قرار است امروز در میان قانون گذاران به رأی گذاشته شود.

ترامپ با انتشار بیانیه ای در مخالفت با تصویب این طرح، اعلام کرد: جمهوری خواهان مجلس نمایندگان و سنا نباید این تله دموکرات ها برای تشکیل کمیسیون ششم ژانویه را تصویب کنند .

رییس جمهور سابق آمریکا با اشاره به اعتراضات ضدنژادپرستی در این کشور که اغلب به صورت مسالمت آمیز برگزار شده اند، افزود: این یک بی عدالتی حزبی دیگر است و اگر قرار نیست قتل ها، شورش ها و پرتاب بمب های آتش زا در پورتلند، مینیاپولیس، سیاتل، شیکاگو و نیویورک نیز مورد مطالعه قرار گیرند، این بحث باید فوراً خاتمه یابد .

کوین مک کارتی رهبر اقلیت جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا و میچ مک کانل رهبر اقلیت جمهوری خواه مجلس سنای آمریکا روز گذشته (سه شنبه) مخالفت خود را با تشکیل این کمیسیون تحقیق اعلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ ممانعت از تشکیل کمیسیون بررسی حمله به کنگره را خواستار شد

ترامپ ممانعت از تشکیل کمیسیون بررسی حمله به کنگره را خواستار شد