مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 11:502021-05-19فرهنگي

رنگ و زندگی ، نمایشگاه مجازی هنرهای تجسمی


نمایشگاه مجازی هنرهای تجسمی با نام رنگ و زندگی با حضور هنرمندان سبک های گوناگون نقاشی در نگارخانه گل نرگس تهران گشوده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران ؛ این نمایشگاه با آثاری از سعیده آرین، بنفشه احمد زاده ، پروین حسین زاده تبریزی، حمید جعفری شکیب ، نگار جهانگیری مرفه، خدیجه رجبی ، فرهنگ عاطفی ، بهداد نجفی و حسن نوروزنیا در سبک ها و تکنیک های گوناگون نقاشی به اجرا درآمده است .

بهداد نجفی اسدالهی کیوریتور این نمایشگاه هدف از این رویداد را تقویت ارتباط بیشتر میان هنر و جامعه دانست و هنر را یکی از عوامل موثر در گره گشایی از گوشه نشینی های ناشی از همه گیری بیماری کووید 19 عنوان کرد.

همچنین مریم وحیدنیا ، مسول ارتباطات هنری نمایشگاه با این باور که در پس هر رنج و ناملایمتی، گشایشی هم نهفته ، کرونا را فرصتی مغتنم برای پرداختن به هنر و کشف استعدادهای هنری دانست و برگزاری نمایشگاهها و نمایش آثار هنری در شرایط کنونی را حرکتی رو به پیش برای هنرمندان و هنردوستان خواند.

وی گفت که هنرمندان ارجمند و هنردوستان گرامی می توانند از طریق تارنمای مربوطه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران https://etehran.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رنگ و زندگی ، نمایشگاه مجازی هنرهای تجسمی

رنگ و زندگی ، نمایشگاه مجازی هنرهای تجسمی