مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 12:052021-05-19سياسي

مسئولان برای حضور پرشور مردم در انتخابات انگیزه سازی کنند


بر خلاف دشمنان که با نقشه های شوم خود در حال انگیزه سوزی حضور مردمی در انتخابات هستند مسئولان باید با شفاف سازی عملکرد خود به مردم انگیزه مثبت دهند.

- ، آیت الله عباسعلی سلیمانی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان با اشاره به اینکه ادارات و دستگاه های اجرایی باید فعالیت ها و خدمات خود را برای مردم بازگو کنند، اظهار داشت: این موضوع باعث می شود تا مردم به نظام جمهوری اسلامی امیدوار شوند.

وی با بیان اینکه باید روحیه امید و امیدواری را در بین مردم تقویت کرد، ابراز داشت: یکی از مؤثرترین روش ها برای این کار این است که با اطلاع رسانی صحیح مردم را نسبت به خدمات انجام شده مطلع کنیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه ارائه خدمات قوی به مردم باعث تقویت پایه های نظام می شود، تصریح کرد: برای انتخابات پیش رو با هجمه سنگینی از تبلیغات دنیا روبرو هستیم و این در حالی است که مسئولان باید در همین راستا با شفاف سازی عملکرد خود به مردم انگیزه مثبت برای حضور در انتخابات دهند.

وی با بیان اینکه وضعیت بد اقتصادی و معیشتی مردم قابل درک است و این حجم از فشار روحی و روانی باید کاسته شود، خاطرنشان کرد: با این وجود باید خدماتی نیز که به مردم ارائه می شود به اطلاع آنها برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان برای حضور پرشور مردم در انتخابات انگیزه سازی کنند

مسئولان برای حضور پرشور مردم در انتخابات انگیزه سازی کنند