مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 12:352021-05-19اقتصادي

اطلاعیه مهم توزیع برق/ آیا خاموشی های برنامه ریزی شده در هرمزگان در راه است؟


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان گفت: مشترکان برق می توانند قطعی برق مناطق خود را از اپلیکیشن برق من مشاهده نمایند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، چند روزی است که بنابراعلام اداره کل توزیع برق هرمزگان میزان مصرف استان در ساعات پیک از 2 هزار مگاوات عبور کرده است و تداوم این افزایش به گفته معاون بهره برداری توزیع برق هرمزگان، سبب مشکلات اساسی خواهد شد.

حالا امروز هاجر عبدی مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان در اظهاراتی گفته: این قابلیت در اپلیکیشن برق من وجود دارد که مشترکان برای اطلاع از خاموشی های جاری و با برنامه همان روز با مراجعه به این برنامه و در قسمت خاموشی های من، برنامه خاموشی مناطق محل سکونت خود را مشاهده کنند.

عبدی اضافه کرد: مشترکان می توانند این اپلیکیشن را از برنامه بازار و یا سایت اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان دریافت و بر روی تلفن های همراه خود نصب کنند.

وی گفت: اپلیکیشن برق من علاوه بر قابلیت هایی مانند ارائه خدمات غیرحضوری فروش انشعاب، مشاهده و پرداخت صورتحساب برق به متقاضیان و مشترکین، این امکان را فراهم نموده تا مشترکین خاموشی های جاری مناطق و طبق برنامه در ساعات آینده همان روز را مشاهده نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه مهم توزیع برق/ آیا خاموشی های برنامه ریزی شده در هرمزگان در راه است؟

اطلاعیه مهم توزیع برق/ آیا خاموشی های برنامه ریزی شده در هرمزگان در راه است؟