مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 12:552021-05-19اجتماعي

تعداد مراکز علمی کاربردی بین المللی افزایش می یابد


مشاور رییس و مدیرکل دفترحقوقی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: بدنبال افزایش تعداد مراکز علمی کاربردی بین المللی در کشور هستیم.

- ایسنا/کرمانشاه مشاور رییس و مدیرکل دفترحقوقی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: بدنبال افزایش تعداد مراکز علمی کاربردی بین المللی در کشور هستیم.

علیرضا دبیرنیا در جشنواره مدرسان برتر مراکز علمی کاربردی استان کرمانشاه که امروز(29 اردیبهشت) برگزار شد، با بیان اینکه طی پنج سال گذشته کارهای بزرگی در دانشگاه جامع علمی کاربردی انجام گرفته، اظهارکرد: یکی از مهمترین این اقدامات ساماندهی مراکز علمی کاربردی در سطح کشور بود که ارتقاء کیفیت آنها را بدنبال داشت.

وی تصریح کرد: با اجرای این اقدام، 97 درصد از مراکز علمی کاربردی کشور دارای اساسنامه می شوند و شخصیت حقوقی پیدا می کنند که منافع زیادی برای آنها به همراه دارد.

مشاور رییس و مدیرکل دفتر حقوقی دانشگاه جامع علمی کاربردی با تاکید براینکه ساماندهی مراکز علمی کاربردی در کشور اثر خود را در ارتقاء کیفیت مدرسان هم گذاشته، عنوان کرد: زمانی که یک مرکز استانداردهای لازم علمی، آموزشی و حقوقی را داشته باشد، مدرسان با کیفیتی هم خواهد داشت.

وی افزود: در حال حاضر 35 هزار مدرس در کشور داریم که برای تدریس در مراکز ما از فیلترهای زیادی عبور کرده اند و از شان اساتید دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد مراکز علمی کاربردی بین المللی افزایش می یابد

تعداد مراکز علمی کاربردی بین المللی افزایش می یابد