مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 12:552021-05-19ورزشي

تنیس روی میز ایران در المپیک توکیو 2 نماینده خواهد داشت


رییس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران، گفت: یک داور زن و یک نماینده در هیأت ژوری تنیس روی میز از ایران در المپیک 2021 توکیو حضور دارند.

- ، مهر داد علی قارداشی بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با معاون استاندار سمنان در بدو سفر به استان سمنان با بیان اینکه فراهم کردن بستر لازم برای راه اندازی مرکز شماره سه استعدادیابی تنیس روی میز کشور در استان سمنان، با همکاری مسئولان اقدامی قابل تقدیر بود، تاکید کرد: ورزش تنیس روی میز، در بین آحاد اقشار جامعه از قبیل جوانان، دانش آموزان، جانبازان، نیروهای مسلح، ناشنوایان و سایر گروه های جامعه به شدت مورد استقبال و پذیرش است.

وی با بیان اینکه با اقدامات انجام شده و پیش رو، ضمن توسعه این ورزش، استان سمنان بتواند در زمینه ورزش تنیس روی میز در کشور افتخار آفرینی کند، افزود: در ورزش تنیس روی میز در ادوار گذشته توانستیم دو مدال ارزشمند آسیایی از جمله برنز تیمی جوانان آسیا و برنز بازی های آسیایی جاکارتا را کسب کنیم.

رییس فدراسیون تنیس روی میز با بیان اینکه این در کشور توانسته تا برای هفتمین دوره پیاپی سهمیه حضور در المپیک را کسب کند، تاکید کرد: یک داور زن و یک نماینده در هیأت ژوری تنیس روی میز از ایران در المپیک 2021 توکیو حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنیس روی میز ایران در المپیک توکیو 2 نماینده خواهد داشت

تنیس روی میز ایران در المپیک توکیو 2 نماینده خواهد داشت