مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 13:202021-05-19سياسي

لزوم شناسایی مشکلات خدمات رسانی قضایی


معاون اول دادستان تهران بر شناسایی و ارزیابی درست مسائل و مشکلات خدمت رسانی قضایی تاکید کرد و از آمادگی دادستانی تهران برای تحقق این امر و نیز تعامل بیشتر برای حل آسیب ها خبر داد.

- ، احمد رحمانیان، بررسی و ارزیابی عملکرد دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 5 تهران به اهداف تشکیل این جلسه اشاره کرد و افزود: این جلسه به منظور تبادل نظر و ارتقا سطح هماهنگی و اقدامات شعب این دادسرا برای بهبود عملکرد و پیشگیری از آسیب های احتمالی و با حضور معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 5 و معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 29 و پرسنل قضایی و اداری برگزار شده است.

وی پس از شنیدن صحبت های سرپرست و پرسنل قضایی و اداری دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 5 از آمادگی دادستانی تهران برای تعامل و همراهی به منظور حل مشکلات و معضلات شعب دادسرا خبر داد و گفت: دادسرای ناحیه 5 از پتانسیل زیادی در حوزه های مختلف برخوردار است و با داشتن قضات و دادیاران و پرسنل اداری با تجربه می تواند با مدیریت صحیح و سازماندهی و ارزیابی و نظارت دقیق این مسائل را با تلاش مضاعف و مسئولانه از میان بردارد.

رحمانیان به اهمیت نقش دادسرا در روند رسیدگی به پرونده های قضایی و خط مقدم بودن آن اشاره کرد و ادامه داد: رسیدگی و برطرف کردن نیازهای مردم یک موهبت اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم شناسایی مشکلات خدمات رسانی قضایی

لزوم شناسایی مشکلات خدمات رسانی قضایی