مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 13:452021-05-19حوادث

جزییات جدید از پرونده قتل خرمدین/ پدر مقتول اعتقادات مذهبی ندارد


سرپرست دادسرای جنایی تهران جدیدترین جزییات از پرونده قتل خانوادگی خرمدین ها را تشریح کرد و گفت: پدر این خانواده نه فرد مذهبی بوده و نه گرایشات مذهبی دارد.

- محمد شهریاری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پدر بابک خرمدین برخلاف آنچه که در جلسات بازپرسی اعلام می کرد که فرد مذهبی است و به دلیل تعصبات دینی دست به قتل بستگان خود زده است، اصلاً دیدگاه مذهبی ندارد و اصلاً فرد مذهبی نبوده است.

وی افزود: او در تفکرات قدیمی مربوط به داستان قدیمی بابک خرمدین سیر می کرده و به شدت تعصبات ملی داشته تا جایی که نام خانوادگی خود که ثابتی بوده است را به خرمدین تغییر می دهد و فرزند پسرش (همان کارگردان مرحوم) را هم بابک نام گذاری می کند.

شهریاری ادامه داد: این فرد به شدت مواضع ضد عرب دارد و در تمام صحبت هایش از عرب و عجم می گوید و اصلاً نمی توان گفت که این آدم یک فرد مذهبی است.

سرپرست دادسرای جنایی تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا بعد از اینکه مفقودی داماد به پلیس گزارش می شود و بعد از چند روز ادعا می شود داماد به خارج از کشور رفته است پلیس تحقیقات بیشتری برای صحت و سقم ماجرا انجام نداده است، گفت: اینها اعلام مفقودی نکرده اند، گفته دامادشان با ماشین مسافر قاچاق به یکی از مرزها برده است، اما باید تمام اعترافات آنها صحت سنجی شود، چراکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جدید از پرونده قتل خرمدین/ پدر مقتول اعتقادات مذهبی ندارد

جزییات جدید از پرونده قتل خرمدین/ پدر مقتول اعتقادات مذهبی ندارد