مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 13:502021-05-19سياسي

تأمین امنیت اقتصادی و مبارزه با فساد رویکرد قوه قضاییه است


تأمین امنیت اقتصادی و مبارزه با فساد رویکرد اصلی قوه قضاییه در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی هاست.

- اردبیل- معاون اول قوه قضاییه گفت: تأمین امنیت اقتصادی و مبارزه با فساد رویکرد اصلی قوه قضاییه در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو تحقق شعار سال، سعی و مجاهدتی جدی دارد تا با توجه به شرایط تحریم ظالمانه دشمنان و فشارهای اقتصادی و معیشتی به مردم از همه ظرفیت خود در حمایت از تولید و تقویت نهادهای اقتصادی کارهای مؤثری را انجام دهد.

وی تصریح کرد: برای کاستن از آثار فشار و تحریم دشمنان و استکبار جهانی باید با اتکا به امکانات داخلی به توانمندی تولید و کارآفرینی کمک کرده تا این شرایط سخت را سپری کرد.

معاون اول قوه قضاییه گفت: هم و غم قوه قضاییه در کنار حمایت همه جانبه از فعالان اقتصادی تأمین امنیت در این حوزه و مبارزه با فساد است تا در بستری سالم تحقق شعار سال و همچنین تأمین اقتصاد مقاومتی را به شکل واقعی شاهد باشیم.

محسنی اژه ای افزود: آنهایی که چوب لای چرخ تولید می گذارند و یا مانعی در مسیر جهش تولید هستند باید در این شرایط سخت به سزای عملشان برسند و قوه قضاییه همراه با دستگاه های نظارتی این نهاد، سعی دارد تا با اخلالگران نظام اقتصادی برخوردی جدی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین امنیت اقتصادی و مبارزه با فساد رویکرد قوه قضاییه است

تأمین امنیت اقتصادی و مبارزه با فساد رویکرد قوه قضاییه است