مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 14:002021-05-19سياسي

آزادی 169 زندانی اصفهانی در قالب یک برنامه تلویزیونی


رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: مردم و خیرین نیک اندیش اصفهان 169 زندانی را در قالب برنامه تلویزیونی یک شهر ضیافت از زندان آزاد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، محمدرضا حبیبی اظهار داشت: برنامه یک شهر ضیافت که مدتی بیش از 8 سال با نیت خیر آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در ایام ماه مبارک رمضان و با همت و همکاری جمعی صداوسیمای مرکز استان، اداره کل زندان ها، ستاد دیه، انجمن حمایت از زندانیان، خیران و دادگستری کل استان برگزار می شود، هر ساله با استقبال و مشارکت خوب مردم مؤمن و خیران نیک اندیش اصفهان که همواره در انجام امور خیر پیشگام هستند، روبرو می شود.

 رییس کل دادگستری استان اصفهان افزود: محتوای تأثیرگذار و معنوی این برنامه که می توان آنرا مصداق آیات نورانی و شریفه قرآن کریم در توصیه به انجام امور خیر دانست نتایج بی نظیری به دنبال داشته است.

وی خاطرنشان ساخت: نتایج عملی پخش این برنامه امسال وصولی کمک های نقدی به مبلغ 23 میلیارد تومان که در مقایسه با سال گذشته رشد 76 درصدی و آزادی تعداد 169 نفر زندانی، رشد 80 درصدی داشته است.

حبیبی همچنین یادآور شد: در این برنامه علاوه بر موضوع آزادی زندانیان به مباحث مختلفی از جمله پیشگیری از وقوع جرم و آگاهی بخشی حقوقی برخی مسایل اجتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 169 زندانی اصفهانی در قالب یک برنامه تلویزیونی

آزادی 169 زندانی اصفهانی در قالب یک برنامه تلویزیونی