مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 14:202021-05-19سياسي

ضرورت بالا بردن هزینه های ارتکاب جرم در کشور


فرمانده نیروی انتظامی کشور بر لزوم افزایش هزینه های ارتکاب جرم در کشور تاکید کرد و گفت: یکی از دلایل ارتکاب چند باره جرم از سوی برخی مجریمین به پایین بودن هزینه های ارتکاب جرم در کشور برمی گردد.

- ایسنا/سمنان فرمانده نیروی انتظامی کشور بر لزوم افزایش هزینه های ارتکاب جرم در کشور تاکید کرد و گفت: یکی از دلایل ارتکاب چند باره جرم از سوی برخی مجریمین به پایین بودن هزینه های ارتکاب جرم در کشور برمی گردد.

سردار حسین اشتری در دیدار با آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دفتر امام جمعه این شهر، به افزایش خدمات پلیس در دوره کرونا پرداخت و اظهار کرد: پلیس در اجرای محدودیت های ترافیکی مصوب در ستاد ملی کرونا تا 800 هزار نفرروز ارائه خدمت کردند.

وی ادامه داد: در دوران کرونا پلیس مجری بیشترین مصوبات ستاد ملی بود و در اعمال محدودیت های سفر، محدودیت فعالیت اصناف و اجرای محدودیت های تردد شبانه، پلیس مجری مصوبات بوده در حالی که پیش بینی اعتباری برای این منظور انجام نشده است.

وی خدمات سالانه پلیس را 70 تا یک میلیون فقره در کشور اعلام و اضافه کرد: روزانه حدود 10 هزار نفر ماموریت های مربوط به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را اجرایی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بالا بردن هزینه های ارتکاب جرم در کشور

ضرورت بالا بردن هزینه های ارتکاب جرم در کشور