مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 14:402021-05-19سياسي

نیروی انتظامی خوش نام و مورد اعتماد مردم است


نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: نیروی انتظامی در جامعه خادم، خوش نام و مورد اعتماد مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از سمنان، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی عصر امروز در دیدار سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا با وی، اظهار کرد: نیروی انتظامی در جامعه با حضور در بخش های مختلف و خدمات شبانه روزی نیرویی بی نظیر است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با ارائه خدمات مختلف به مردم بسیار خوش نام است، تأکید کرد: این خوشنامی باید با تداوم خدمت حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان خاطرنشان کرد: خوشنامی با تلاش به دست می آید و چه بسا حفظ خوشنامی از رسیدن به آن مهم تر باشد.

شاهچراغی با بیان اینکه کشفیات ناجا در کشور معجزه است، ادامه داد: با توجه به نوع جرم ها متوجه تیزهوشی و بیداری مأموران انتظامی در کشف می شویم و مردم باید شاکر و همراه ناجا باشند.

وی با اشاره به اینکه (ع) اسلام را در سه ویژگی خلاصه کردند که اگر به آن عمل شود به اسلام ناب می رسیم، گفت: تقوا یعنی خداترسی اولین ویژگی است، اگر خدا کنار برود همه چیز کنار می رود، برخی مشکلات کشور از اینجاست که کمی از خدا فاصله گرفته ایم.

شاهچراغی اضافه کرد: ویژگی دوم بندگی است، صفتی که خداوند از بندگان انتظار دارد و سومین صفت خادم بودن است زیرا رضایت خدا در رضایت خداوند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انتظامی خوش نام و مورد اعتماد مردم است

نیروی انتظامی خوش نام و مورد اعتماد مردم است