مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 14:452021-05-19سياسي

فلسطین نماد مظلومیت در جهان/سکوت در برابر ظلم را بر نمی تابیم


رییس مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل گفت: فلسطین نماد مظلومیت در جهان است که این مظلومیت نزدیک به هفتاد سال است که بر پیکره آنها نقش بسته است.

- ، مهدی اصلانی زاویه عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: متأسفانه سازمان های به اصطلاح بین المللی در برابر جنایات وحشیانه صهیونیست ها، سکوت خائنانه ای کرده اند که این امر نشان از بین رفتن جایگاه اصلی این سازمان ها است که دیگر کارکرد حقیقی خود را ازدست داده اند و به یک ابزار سیاسی مبدل گشته اند.

وی با انتقاد از سکوت مجامع بین المللی در برابر جنایات اسراییل کودک کش، بیان کرد: امروز قتل و عام کودکان فلسطینی به یک مرز بحرانی در جهان رسیده است که نقض آشکار موازین بین المللی به ویژه در زمینه حقوق بشر از سوی رژیم صهیونیستی است.

رییس مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل تصریح کرد: نماد مظلومیت جهان امروز فلسطین است، مظلومیت فلسطین یک روزه، یک ماهه و یا یک ساله نیست، بلکه نزدیک به هفتاد سال است که این مظلومیت بر پیکره آنها نشسته است.

اصلانی افزود: هنگامی که نخست وزیر غاصب رژیم صهیونیستی با وقاحت تمام بر قتل عام کودکان بی گناه و مردم بی دفاع فلسطین تأکید می کند و علنی آن را اعلام می کند، جامعه جهانی باید به خاطر این روحیه افتخار به ظلم، گریه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطین نماد مظلومیت در جهان/سکوت در برابر ظلم را بر نمی تابیم

فلسطین نماد مظلومیت در جهان/سکوت در برابر ظلم را بر نمی تابیم