مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 14:552021-05-19اقتصادي

کیفیت نان در لرستان مطلوب نیست/ توزیع سهمیه عادلانه آرد به نانوایی ها


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی منطقه لرستان در خصوص کیفیت نان در استان به ویژه خرم آباد گفت: میانگین کیفیت نان نسبت به میانگین کشوری مناسب است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت بیرانوند عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به پرسشی مبنی بر فروش آرد در بازار آزاد توضیح داد: این موضوع نشان دهنده این است که سهمیه ای که در اختیار نانوایی ها قرار می گیرد بیشتر از نیاز آنها است و ما به دنبال اصلاح این وضع هستیم.

وی تاکید کرد: توزیع سهمیه عادلانه یکی از برنامه هایی است که دنبال می کنیم، و در این راستا تیم راستی آزمایی ما نیاز و مصرف آرد در نانوایی ها را رصد می کند.

  مدیرکل غله و خدمات بازرگانی منطقه لرستان در خصوص کیفیت نان در استان به ویژه خرم آباد گفت: میانگین کیفیت نان نسبت به میانگین کشوری مناسب است، اما کافی نیست و باید تلاش بیشتری برای ارتقا کیفیت نان انجام شود.

بیرانوند تصریح کرد: مواد اولیه، نیروی انسانی و تجهیزات سه فاکتور مهم در کیفیت نان است که باید این سه موضوع مد نظر قرار بگیرد.

وی استفاده از جوش شیرین در نانوایی ها را تخلف عنوان کرد و افزود: بازرس های ما با این قضیه  برخورد کرده و علاوه بر جمع آوری جوش شیرین اقدام به مسدود کردن سهمیه آرد نانوایی های متخلف می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت نان در لرستان مطلوب نیست/ توزیع سهمیه عادلانه آرد به نانوایی ها

کیفیت نان در لرستان مطلوب نیست/ توزیع سهمیه عادلانه آرد به نانوایی ها