مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 15:252021-05-19اجتماعي

تحویل بیش از1500 مدرسه تا پایان امسال


مشاور سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور از تحویل بیش از 1500 مدرسه به سیستان و بلوچستان تا پایان سال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، جمعی از خبرنگاران سیستان و بلوچستان به همراه مهدی عیدوزهی مشاور سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور از طرح ها و پروژه های این سازمان در شهرستان های خاش و سراوان بازدید کردند.

مشاور سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور در این بازدید اظهار کرد: امسال پیش بینی می شود که بیش از هزار و 500 کلاس درس به استان سیستان و بلوچستان تحویل داده شود همچنین تا قبل از نیمه دوم سال بحث احداث سرویس های بهداشتی مدارس کل استان به اتمام خواهد رسید.

مهدی عیدو زهی از اتمام پروژه های نیمه تمام شهرستانهای استان خبر داد و گفت: همچنین  تمام پروژه های ناتمام ملی نیز تامین بودجه خواهد شد و در حاشیه شهرها در مناطق محروم اولویت یک با پروژه های نیمه تمام است اما شهرهایی که پروژه نیمه تمام ندارند باید پروژه احداث شود.

بودجه ای با عنوان تجهیزات مناطق محروم در ماه های آینده تخصیص خواهد یافت عیدوزهی گفت: افزایش تجهیزات هنرستانی از جمله برنامه هایی است که در دستور کار سازمان قرار گرفته است، در برنامه ریزی کلان قرار شد ردیف خیرین را تقویت کنیم، دو هزار 350 میلیارد در سطح کشور در حوزه خیرین اعتبار داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل بیش از1500 مدرسه تا پایان امسال

تحویل بیش از1500 مدرسه تا پایان امسال