مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 16:252021-05-19اقتصادي

پی گیری نماینده بویراحمد و انعقاد تفاهم نامه 100 میلیاردی توسعه شهرک های صنعتی


با پیگیری های نماینده بویراحمد تفاهمنامه 100 میلیارد تومانی برای توسعه شهرک های صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ استان کهگیلویه و بویراحمد با داشتن ظرفیت های بسیار بالا در زمینه های گردشگری، کشاورزی، آب، نفت، گیاهان دارویی و منابع انسانی بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی در محرومیت شدید در برخی از شاخص ها به سر می برد.

نبود صنایع تبدیلی مناسب و بی مهری به سرمایه های موجود در استان، عدم تمایل سرمایه گذاران برای رونق صحیح مدیریت شود، این استان می تواند به توسعه دیگر استان های همجوار نیز کمک کند و همیشه لنگ اعتبارات قطره چکانی برای اتمام پروژه های عمرانی نباشد.

مهدی روشنفکر در دیدار با علی رسولیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت کشور با بیان اینکه شهرک های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد تار عنکبوت گرفته اند، افزود: برگشت واحد های نیمه فعال در شهرک های صنعتی استان نیازمند تزریق اعتبارات و چاره اندیشی است.

وی خواستار اختصاص 20 میلیارد تومان اعتبار به شهرک صنعتی سقاوه و اختصاص هشت میلیارد تومان برای احداث واحد های کارگاهی در یاسوج، گچساران و دهدشت شد.

علی رسولیان نیز وعده تخصیص اعتبار لازم برای ایجاد زیرساخت های شهرک صنعتی سقاوه و ایجاد واحد های کارگاهی در شهرک های صنعتی استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پی گیری نماینده بویراحمد و انعقاد تفاهم نامه 100 میلیاردی توسعه شهرک های صنعتی

پی گیری نماینده بویراحمد و انعقاد تفاهم نامه 100 میلیاردی توسعه شهرک های صنعتی