مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 18:352021-05-19سياسي

«کتاب شهر» شهرکرد با حضور چهره های شاخص افتتاح شد


آیین افتتاح شعبه جدید کتاب شهر شهرکرد با حضور محمدصادق کوشکی استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران، علی اسماعیلی مدیرعامل شرکت کتاب شهر ایران و مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، عصر امروز آیین افتتاح شعبه جدید کتاب شهر در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری با حضور محمدصادق کوشکی استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران، علی اسماعیلی مدیرعامل شرکت کتاب شهر ایران و حجت الاسلام مهدی طاهری مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام مهدی طاهری گفت: معرفت حصولی، معرفتی است که باعث اصلاح و ارتقای رفتار اجتماعی هر شخص می شود که از جمله راه های کسب این معرفت کتاب خوانی است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: باید کتاب خوان ها در جامعه تکریم شوند که از جمله پیشنهادات من به مدیر جوان و جدید مجموعه کتاب شهر شهرکرد تکریم کتاب خوان ها و ایجاد بستری مناسب و آرام برای مطالعه آن ها است.

در ادامه علی اسماعیلی گفت: هدف از تشکیل مجموعه کتاب شهر به کارگیری نیروهای فعال، دغدغه مند و صاحب ایده برای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کتاب شهر» شهرکرد با حضور چهره های شاخص افتتاح شد

«کتاب شهر» شهرکرد با حضور چهره های شاخص افتتاح شد