مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 18:552021-05-19سياسي

بساط رانت در گردشگری را جمع کنید


رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمانت مسافرت هوایی و جهانگردی ایران با انتقاد از نفود بیمارستان ها و بخش های دولتی به گردشگری سلامت، هشدار داد: - رییس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمانت مسافرت هوایی و جهانگردی ایران با انتقاد از نفود بیمارستان ها و بخش های دولتی به گردشگری سلامت، هشدار داد: بساط رانت در گردشگری به ویژه گردشگری سلامت را جمع کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حرمت الله رفیعی در گردهمایی آژانس ها و فعالان گردشگری که با حضور رییس فراکسیون گردشگری مجلس در کلاب هاوس برگزار شد، گفت: اگر آژانس های گردشگری نمی توانند در حوزه سلامت کار کنند، چرا به آن ها مجوز داده شده است؟ چرا وزارت بهداشت فقط به یک سری شرکت خاص اجازه می دهد بیمار خارجی وارد کنند و بیمارستان ها هم فقط با همان شرکت ها کار می کنند؟ رانت و نفوذ در این حوزه به قدری زیاد شده که اگر آژانسی غیر از این شرکت ها بیمار خارجی داشته باشد یا تور سلامت اجرا کند، مؤاخذه و تهدید به لغو مجوز می شود.

او درخواست کرد این رویه اصلاح شود و تاکید کرد: گردشگری متعلق به بخش خصوصی است، بخش های دولتی به جای این که راه را برای آن ها هموار کنند، سنگلاخ کرده اند.

فراموش نکنید که دولتی ها می روند و بخش خصوصی می ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بساط رانت در گردشگری را جمع کنید

بساط رانت در گردشگری را جمع کنید