مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 19:052021-05-19بين الملل

آمادگی پالایشگاه های هندی برای خرید نفت ایران


پالایشگاه های هندی با انتظار برای رفع تحریمهای آمریکا، قصد دارند خرید محموله های تکی نفت را در نیمه دوم سال کاهش دهند تا فضا برای ازسرگیری واردات نفت ایران فراهم شود.

- پالایشگاه های هندی با انتظار برای رفع تحریمهای آمریکا، قصد دارند خرید محموله های تکی نفت را در نیمه دوم سال کاهش دهند تا فضا برای ازسرگیری واردات نفت ایران فراهم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هند واردات نفت ایران را در سال 2019 پس از خروج یکجانبه دولت ترامپ از برجام و بازگشت تحریمهای واشنگتن علیه تهران، متوقف کرد.

اما اکنون دولت جو بایدن و ایران سرگرم مذاکرات غیرمستقیم برای احیای برجام هستند که می تواند به رفع تحریمهای نفتی منتهی شود.

تحلیلگران انتظار دارند ایران صادرات نفت خود را در سه ماهه چهارم سال 2021 پس از این که تحریمها رفع شدند، به 1.

5 میلیون بشکه در روز افزایش دهد.

هند که سابق بر این بزرگترین مشتری نفت ایران پس از چین بود، در سال مالی که از آوریل سال 2018 آغاز شد، حداکثر 480 هزار بشکه در روز نفت خریداری کرد.

چندین پالایشگاه هندی که تجهیزات آنها مناسب فرآوری نفت ایران است، متعهد شده اند بمحض رفع تحریمها، خرید نفت ایران را ازسربگیرند.

سخنگوی بهارات پترولیوم اعلام کرد این شرکت دولتی که قصد دارد 45 درصد از خرید نفت را در بازار محموله های تکی انجام دهد، در صورت رفع تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی پالایشگاه های هندی برای خرید نفت ایران

آمادگی پالایشگاه های هندی برای خرید نفت ایران