مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 19:452021-05-19سياسي

صهیونیست ها دنبال سوراخ موش می گردند


امام جمعه اصفهان با بیان اینکه نفهمم ترین و احمق ترین انسانها روی زمین طبق آیات قرآن همین یهودی ها و صهیونیستها هستند، گفت: صهیونیست ها بسیار ترسو هستند و امروز نیز در جنگ فعلی همه به پناهگاه رفته اند و دنبال سوراخ موش می گردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی در تجمع اعتراضی طلاب برای فرانسه، فلسطین در سیطره انگلیسی ها قرار گیرد و انگلیسی ها یهودی ها را به این سرزمین آوردند تا مثلا هلوکاست را جبران کنند.

طباطبایی نژاد گفت: این افراد زمین هایی را خریدند و کم کم به فکر ایجاد پایگاه در آن منطقه افتادند و به تدریج اعلام حکومت یهود و صهیونیست در آن منطقه شد، همچنین می خواستند مترسکی داشته باشند تا کشورهای اسلامی را تحت سلطه خود قرار بدهند و اگر کشوری از کشورهای اسلامی فرمانبردار نبود، آنرا نابود کنند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه صهیونیست ها قرار بود از نیل تا فرات را تصرف کنند و حکومت بزرگ یهودی تشکیل و اگر هر مسلمانی کوچکترین کاری علیه آنها انجام دهد او را نابود کنند، تصریح کرد: تا قبل از انقلاب اسلامی زمین ها را از فلسطینی ها می گرفتند و اگر آنها اعتراض می کردند آمریکایی ها به عنوان صلح طلب ورود می کردند و اجازه اعتراض نمی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صهیونیست ها دنبال سوراخ موش می گردند

صهیونیست ها دنبال سوراخ موش می گردند