مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 21:102021-05-19فرهنگي

طرح بهارانه کتاب همزمان با سراسر کشور در کردستان آغاز می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برگزاری هفدهمین طرح فصلی کتاب در بهار امسال همزمان با سراسر کشور در کردستان خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برگزاری هفدهمین طرح فصلی کتاب در بهار امسال همزمان با سراسر کشور در کردستان خبر داد.

عبید رستمی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری بهاره کتاب در سال 1400 اظهار کرد: در کردستان از طرح های فصلی کتاب در این چند سال اخیر استقبال خوبی شده است، در واقع طرح های فصلی در تقویت و ترویج فرهنگ کتاب خوانی و همچنین در رونق اقتصاد فرهنگ در بخش ناشران و کتابفروشان نیز موثر است.

وی افزود: کردستان در طرح زمستانه کتاب پارسال جزو ششمین استان کشور از نظر مبلغ فروش بود این استقبال نشان از علاقه مردم استان به کتاب و کتاب خوانی است.

رستمی اضافه کرد: کتابفروشی ها در جایگاه پاتوق‎ های فرهنگی نقش مهمی در حلقه نشر و گسترش فرهنگ دارند و طرح بهاره کتاب که هفدهمین طرح فصلی کتاب است، در راستای سیاست‎های معاونت امور فرهنگی برای حمایت از حلقه‎ های نشر به ویژه کتابفروشان برگزار می شود.

وی درباره زمان برگزاری طرح فصلی کتاب گفت: این طرح از 17 خرداد در کتابفروشی ‎های سراسر کشور آغاز می ‎شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح بهارانه کتاب همزمان با سراسر کشور در کردستان آغاز می شود

طرح بهارانه کتاب همزمان با سراسر کشور در کردستان آغاز می شود