مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 03:052021-05-19سياسي

32 درصد از پرونده های شورای حل اختلاف کشور به مصالحه ختم می شود


رییس مرکز توسعه شوراهای حل اختلاف کشور با اشاره به اینکه 32 درصد از پرونده های شورای حل اختلاف کشور به مصالحه ختم می شود، گفت: میزان پرونده های مصالحه در گیلان 30 درصد است.

- ، حجت الاسلام هادی صادقی شامگاه چهارشنبه در گفتگوی ویژه خبری با اشاره به هزینه پایین رسیدگی به پرونده ها در شورای حل اختلاف نسبت به هزینه های دادگستری، اظهار کرد: سرعت رسیدگی به پرونده ها در شوراهای حل اختلاف گاهاً تا 10 برابر بیشتر از دادگستری است که این یک مزیت بسیار عالی محسوب می شود.

رییس مرکز توسعه شوراهای حل اختلاف با بیان اینکه سال گذشته 4 میلیون و 400 هزار پرونده به شوراهای حل اختلاف کشور وارد شده است؛ بیان کرد: از این بین، یک میلیون پرونده به مصالحه ختم شد.

وی با اشاره به اینکه 32 درصد از پرونده های شورای حل اختلاف کشور به مصالحه ختم می شود، اضافه کرد: میران پرونده های مصالحه در استان گیلان 30 درصد است.

صادقی با اشاره به هدفگذاری 50 درصدی ختم به مصالحه پرونده های شورای حل اختلاف در گیلان، گفت: امیدواریم در سال جدید این امر با تلاش متولیان مربوطه محقق شود.

رییس مرکز توسعه شوراهای حل اختلاف کشور با بیان اینکه یک سوم از پرونده های شورای حل اختلاف مربوط به حصر وراثت، تأمین دلیل و تصادفات است، افزود: مطالبه وجه، سفته و چک از دیگر موضوعاتی هستند که شمولیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32 درصد از پرونده های شورای حل اختلاف کشور به مصالحه ختم می شود

32 درصد از پرونده های شورای حل اختلاف کشور به مصالحه ختم می شود