مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 03:052021-05-19اقتصادي

کم فروشی یا ناخالصی سوخت را به کجا اطلاع دهیم؟


مدیرعامل پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: کم فروشی یا ناخالصی سوخت در جایگاه ها را به 0962 اطلاع دهید.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: کم فروشی یا ناخالصی سوخت در جایگاه ها را به 0962 اطلاع دهید.

حمید حبیبی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تأمین و توزیع سوخت برای همه مصرف کنندگان و جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی وظیفه ذاتی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران بوده و در منطقه زنجان کنترل های کمی و کیفی قبل، حین و بعد از تحویل فرآورده به مشتری توسط کارشناسان مجرب انجام می شود.

وی افزود: برای افزایش اعتبار آزمایش های کمی و کیفی به عمل آمده در جایگاه های عرضه سوخت توسط کارشناسان این شرکت طی دوره های ماهیانه و افزایش اطمینان مشتریان، اداره استاندارد نیز در بازه های شش ماهه نسبت به انجام آزمایش های کمی و آزمایش کیفی به صورت موردی بر روی تلمبه های موجود در جایگاه ها اقدام کرده و پس از حصول اطمینان از صحت عملکرد دستگاه، برچسب تأییدیه سلامت دستگاه بر روی آن نصب می شود.

این مسئول ادامه داد: در اکثر موارد همه 100 جایگاه عرضه سوخت در استان فعال بوده و در بحث مقابله و کنترل شیوع ویروس کرونا، هماهنگی های لازم با مالکان جایگاه ها برای رعایت هر چه بیشتر دستورالعمل های بهداشتی در این ایام به عمل آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم فروشی یا ناخالصی سوخت را به کجا اطلاع دهیم؟

کم فروشی یا ناخالصی سوخت را به کجا اطلاع دهیم؟