مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 03:152021-05-19پزشكي

هزینه 110 میلیارد ریالی برای توسعه و تجهیز بیمارستان باقرالعلوم (ع) اهر


مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر از صرف هزینه بیش از 110 میلیارد ریالی برای ایجاد زیرساخت ها و تجهیزات و امکانات درمانی بیمارستان باقرالعلوم با حمایت ویژه رییس دانشگاه علوم پزشکی درسال 99 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهر، محمد میرزاپور امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: توسعه بخش دیالیز از 11 تخت به 21 تخت، بلوک زایمان LDR با سوییت های اختصاصی جهت فرهنگ سازی  زایمان های طبیعی یازده تخت، بخش پست CCU و تختهای ویژه ICU و CCU از بیست تخت به چهل تخت با امکانات و تجهیزات ویژه و مجهز به فناوری روز را در قالب طرح توسعه یک هزار متری  به فضاهای درمانی این بیمارستان عنوان کرد.

وی با اشاره به وضعیت خاص کرونایی و نیاز ضروری برای تامین اکسیژن مورد نیاز برای راه اندازی  دستگاه اکسیژن ساز با هزینه 25 میلیارد ریال درمحل بیمارستان اهر با تولید روزانه 800 کیلو اکسیژن را از دیگر کارهای انجام شده جهت تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران کرونایی این بیمارستان که پیش از این از طریق کپسول از مرکز استات تامین می شد عنوان کرد.

این مقام ارشد بهداشت و درمان اهر با اشاره به اینکه راه اندازی ام ار آی از نیاز های اساسی این شهرستان و منطقه شهرستان در شهرک شیخ شهاب نیز گریزی زد و گفت: این مرکز در فضای مناسب و تجهیزات به روز فعالیت خود را از سال جاری آغاز کرده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 110 میلیارد ریالی برای توسعه و تجهیز بیمارستان باقرالعلوم (ع) اهر

هزینه 110 میلیارد ریالی برای توسعه و تجهیز بیمارستان باقرالعلوم (ع) اهر