مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 03:152021-05-19سياسي

امروز قوه قضاییه خار در چشم مفسدان اقتصادی و اجتماعی است


قوه قضاییه امروز خاری در چشم مفسدان اقتصادی و اجتماعی است و باید با حفظ و تقویت این روند برای مردم امید آفرین و مایه دلگرمی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در مهریز، عصر دیروز حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در آیین تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان، به سنگین بودن کار در دادگستری شهرستان مهریز با توجه به موقعیت جغرافیایی این شهرستان اشاره و اظهار کرد: کارهای در حال انجام است که موجی از امید را در دل مردم ایجاد کرده است.

وی افزود: برای این نظام و انقلاب هزینه های بسیاری شده است و جوانان و نخبگان بسیاری خون و جان خود را تقدیم نظام و انقلاب کرده اند و نباید امروز شاهد برخی از هنجار شکنی ها در برخی از جاها بود.

امام جمعه مهریز گفت: درست است که امر به معروف و نهی از منکر رسالت همگانی است اما اتفاقاتی در استان در حال رخ دادن است که در شأن استان و فرهنگ مردم یزد نیست که این امر نیازمند مدیریت دستگاه های حاکمیتی است.

حجت الاسلام محی الدینی، به نبود تدبیر و مدیریت درست در خصوص برخی از هنجارشکنی ها در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: نباید توجه به مسائل اقتصادی باعث شود تا نسبت به معضلات و مشکلات فرهنگی بی توجهی صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز قوه قضاییه خار در چشم مفسدان اقتصادی و اجتماعی است

امروز قوه قضاییه خار در چشم مفسدان اقتصادی و اجتماعی است