مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 04:202021-05-20پزشكي

درمانگاه فرهنگیان شماره 2 بروجرد تأسیس می شود


دانشگاه علوم پزشکی لرستان موافقت اصولی تأسیس درمانگاه فرهنگیان شماره 2 را در شهرک اندیشه صادر کرد.

- ایسنا/لرستان مدیر آموزش وپرورش بروجرد گفت: دانشگاه علوم پزشکی لرستان موافقت اصولی تأسیس درمانگاه فرهنگیان شماره 2 را در شهرک اندیشه صادر کرد.

محمد مهرافزون در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تأسیس و راه اندازی درمانگاه فرهنگیان شماره 2 واقع در شهرک اندیشه طی جلسات مکرر و متعدد در دستور کار قرار گرفت و به خواست خداوند متعال مقدمات و تمهیدات لازم برای تأسیس و راه اندازی درمانگاه فرهنگیان شماره دو به زودی در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: نوعی تفاهم، همکاری و همیاری بین شبکه بهداشت و درمان و آموزش وپرورش بروجرد برقرار شده است و آموزش وپرورش هرگونه همکاری برای پیشبرد و پیشرفت وضعیت خدمات دهی درمانی انجام خواهد داد و راه اندازی درمانگاه فرهنگیان شماره دو سبب گسترش رضایتمندی فرهنگیان از آموزش وپرورش بروجرد خواهد شد.

مدیر آموزش وپرورش بروجرد پیرامون راه اندازی درمانگاه در شهرک اندیشه بیان کرد: پیگیری های لازم برای راه اندازی درمانگاه شماره دو فرهنگیان در شهرک اندیشه این شهرستان با مرکز بهداشت بروجرد انجام شده و تأسیس این مرکز 30 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و تمامی کارهای مقدماتی و تئوری های مربوطه برای راه اندازی درمانگاه جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمانگاه فرهنگیان شماره 2 بروجرد تأسیس می شود

درمانگاه فرهنگیان شماره 2 بروجرد تأسیس می شود