مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 04:302021-05-20سياسي

«آموزش»اولویت برنامه ریزی برای روابط عمومی های استان سمنان است


دبیر هیئت رییسه شورای روابط عمومی های استان سمنان گفت: اولویت های روابط عمومی ها به خصوص در بحث «آموزش» توسط هیئت رییسه شورا تدوین و اجرایی می شود.

- ، قاسم شریفی صبح پنج شنبه با بیان اینکه رویکرد جدید و دقیق در هیئت رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با نگاه بر این موضوع بوده است و برنامه هایی ویژه گرامیداشت هفته روابط عمومی نیز تهیه و تدوین شده است، تاکید کرد: با آسیب شناسی دقیق، ایرادات، کمبودها و نواقص، شناسایی شده و ضمن با تعامل با مدیران برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه اولویت ها و برنامه هایی بویژه در بحث آموزش توسط هیئت رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تدوین شده و در طول سال اجرا خواهد شد، افزود: در این مسیر کمیته های ذیل این شورا، در راستای جلب مشارکت عمومی همکاران در عرصه روابط عمومی، تشکیل خواهد شد.

فرشید فلاح لاله زاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و دبیر شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان نیز در این نشست گفت: سرفصل مشترک روابط عمومی و بخش های اطلاع رسانی، نمونه بارز جمله دانایی و توانایی است لذا مروز سرمایه گذاری اصلی در کشور توسط بخش خصوصی و مردم صورت می گیرد، لذا در این مسیر بخش روابط عمومی باید توانمندی و ظرفیت های جامعه را بهتر به مخاطبان معرفی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آموزش»اولویت برنامه ریزی برای روابط عمومی های استان سمنان است

«آموزش»اولویت برنامه ریزی برای روابط عمومی های استان سمنان است