مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 04:452021-05-20سياسي

شفافیت برای عدالت و بهره مندی همه مردم از منافع ملی ضروری است


رییس حزب ندای ایرانیان شعبه اصفهان گفت: ضرر و زیان مردم در انتخابات به دلیل حرف های شعارگونه بوده و باید شفافیت برای عدالت و بهره مندی همه مردم و نه طیف خاصی از منافع برقرار باشد.

- با اشاره به انتخابات و لزوم مشارکت حداکثری اظهار داشت: مردم ایران به طور کلی قابل پیش بینی نیستند و زمانی که در برهه انتخاباتی قرار گرفتیم ممکن است مانند سال 76 و 92 یک موجی ایجاد و تغییر اساسی شکل بگیرد.

وی افزود: تزریق امید یکی از راه های افزایش مشارکت مردم در شرایط فعلی است که مردم اگر بدانند می توانند از طریق صندوق های رأی وضعیت بهتری را برای کشور و خودشان رقم بزنند قطعاً شرکت می کنند.

رییس حزب ندای ایرانیان شعبه اصفهان ادامه داد: رقابت و ایجاد دوقطبی در حال حاضر در جبهه اصولگرایی شکل گرفته و گزینه های اصلاح طلبان در این دوره از ریاست جمهوری گزینه های دست اولی نیستند.

حرف های شعارگونه ضرر و زیانی برای مردم وی با بیان اینکه مردم باید در تعیین سرنوشت کشورشان حتی با اندک گزینه ها در صحنه رقابت شرکت کنند، گفت: مردم تا کنون هرچقدر که در انتخابات ضرر و زیان دیدند به دلیل حرف های شعارگونه بوده و در این دوره از انتخابات باید نامزدهای انتخاباتی با برنامه عملیاتی ورود پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت برای عدالت و بهره مندی همه مردم از منافع ملی ضروری است

شفافیت برای عدالت و بهره مندی همه مردم از منافع ملی ضروری است